FAQ

1. Musím být u úklidu přítomný? Ne, vaše osobní účast na úklidu není nutná. Můžete hospodyni do domácnosti pouze vpustit, nebo zástupcům naší firmy LadyHelp na základě předávacího protokolu zapůjčit klíče. Pokud však v průběhu prací přítomni být chcete, je to také možné.
2. Jak je to s pomůckami a prostředky u úklidu? U nárazové péče veškeré pomůcky a prostředky zajišťuje naše firma LadyHelp. U pravidelného úklidu pak záleží na domluvě s vámi, zda vám prostředky budeme dodávat, nebo si je chcete dokupovat sami.
3. Kdo u mě bude uklízet? Naše hospodyně jsou více než uklízečky. Jsou to dámy, které úspěšně prošly důkladným školícím procesem tak, abychom mohli zajistit maximální kvalitu našich služeb. Hospodyně si umí poradit např. s různými typy povrchů, s vysokou mírou znečištění, s žehlením atd.
4. Co když hospodyně onemocní? Jestliže Vaše hospodyně onemocní, jsme schopní Vám (v případě Vašeho zájmu) zajistit adekvátní náhradu.
5. Za jak dlouho uklidí hospodyně můj byt? Každý prostor potřebuje jinou péči, představy o uklizené domácnosti se různí. Proto vždy samotnému úklidu předchází osobní setkání, na kterém stanovíme odhadovanou délku úklidu. Dle našich zkušeností strávíme v bytě 2+kk při pravidelném úklidu (povrchy, podlahy, spotřebiče, sanita, urovnání věcí, praní, žehlení atd.) zhruba 4 hod. U více-podlažních domů pak 6-8 hod. na návštěvu.
6. Kolik nakonec za úklid budu platit? Konečná cena závisí na odpracovaných hodinách hospodyň/ně, které jsou předem smluveny. Odpracované hodiny se mohou závěrem úklidu lišit od úvodního odhadu v závislosti na míře znečištění prostoru, dodatečných požadavcích, neočekávaných vícepracích (nános vodního kamene, zanesená špína). Tyto vícepráce předem klient odsouhlasí. Příkladem může být pravidelná péče v domácnosti bytu 2+1 na 5 hod. v centru Brna, ve frekvenci 1x týdně, sazba 199 Kč/hod. bez DPH, kdy pomůcky zajišťuje naše společnost: 199 Kč (hod. sazba) * 5 hod. (hodin úklidu) * 4 úklidy (počet úklidů za měsíc) * 1,15 (15% daň na služby) = 4577 Kč/měsíc + cena za dodané úklidové prostředky.
7. Co následuje po odeslání poptávkového formuláře? Odešlete-li nám poptávku po úklidových službách přes formulář na našem webu, do 2 pracovních dnů vás budeme kontaktovat telefonicky či emailem. Domluvíme si osobní schůzku v prostoru (domácnosti, kanceláři, chalupě), který budeme uklízet. Vyslechneme vaše požadavky a sestavíme nabídku šitou na míru přímo vám. Ujednáme termín úklidu a další podrobnosti (frekvenci, dopravu, vícepráce). Realizujeme úklid :)