Pečlivá, spolehlivá hospodyně je základem spokojenosti našich klientů, proto věnujeme náboru nových lidí velkou pozornost. I vy se můžete stát naším zákazníkem a využívat služby "hospodyně do domácnosti", proto pro vás níže uvádíme informace o tom, kdo jsou naše hospodyně, jak je vybíráme a čemu věnujeme pozornost, než se stanou našimi profesionálními zaměstnankyněmi. Pokud máte zájem o službu "hospodyně do domácnosti", pak nás kontaktujte zde.
Poté, co se hospodyně či paní na úklid přihlásí do našeho vícekolového výběrového řízení, následuje úvodní praxe ve cvičných prostorách, kde prověřujeme pečlivost, pracovitost, řemeslnou dovednost adeptek na hospodyně do domácnosti, schopnost domluvit se a úctu k cizím věcem.
Pokud adeptka na hospodyni do domácnosti uspěje, následuje proškolení, jehož účelem je naučit budoucí profesionální hospodyni efektivnímu a profesionálnímu výkonu hospodyňského řemesla. Hospodyně do domácnosti se pracovat s povrchy, materiály a chemikáliemi používanými v moderních domácnostech. Sjednotí si přístup k péči o domácnost.
Poté hospodyně do domácnosti podstoupí opětovnou praxi, ale již ve cvičném bytě. Pokud vše proběhne v odpovídající kvalitě a efektivitě, je vyslána v týmu na první zakázku. Je-li výsledek její práce přesvědčivý a komunikace hladká, přidělíme nyní již hospodyni prvního klienta. Následně jsou hospodyni postupně přidáváni další klienti a zaplněn celý úvazek.
V našem výběrovém řízení uspěje 5 % adeptek na hospodyni do domácnosti, ostatní jsou vyřazeny zejména z těchto důvodů: neserióznost (nedodržení slova, neprůhledná komunikace) a nízká pečlivost (nedotřené rohy, nedoleštěné ochmatánky).
Všechny naše hospodyně do domácnosti jsou řádnými zaměstnankyněmi, vztahuje se na ně tedy zákonné pojištění. Samozřejmostí je čistý výpis z rejstříku trestů. Máme také pojištění profesní odpovědnosti a v případě škodní události vyřizujeme vše potřebné my. Provádíme pravidelné kontroly práce hospodyň.
Ano, vše je o důvěře a vzájemné domluvě. Naše hospodyně jsou osvědčené a léty prověřené. Ke klientovi bychom neumístili žádnou hospodyni, o které nejsme 100% přesvědčení o její osobních hodnotách a pracovních zkušenostech.
Od pravidelného úklidu a praní, vysávání, až po péči o květiny, žehlení prádla nebo úklid kuchyně. Záleží na dohodě a potřebách domácnosti. Hospodyně se přizpůsobí vám, nikoli naopak.
Záleží na počtu osob v domácnosti, životním stylu a nárocích na pořádek. Někde stačí jednou za dva týdny, jinde je hospodyně vítaná i třikrát týdně či častěji. Vše je o tom, jak to chcete vy, naše pracovnice se vašim požadavkům přizpůsobí.
Ano, jednorázová výpomoc po oslavě, svatbě nebo setkání s přáteli patří mezi časté požadavky, zvlášť pokud potřebujete rychle obnovit pořádek. Pokud se jedná o takovouto mimořádnou událost, je vhodné předem upozornit, v jakém termínu chcete, aby hospodyně úklid provedla, aby počítal s potřebným specifickým vybavením, věděla rozsah úkonů a čas, který na danou práci má.
Většinou jde o krátkou návštěvu, kdy projdeme společně místnosti, probereme priority úklidu, vyřešíme specifické požadavky domácnosti a přání jejích členů. Následně se domluví harmonogram a přesný způsob fungování (předání klíčů, uskladnění čistících prostředků apod.).
Záleží na domluvě. Některé hospodyně mají osvědčené prostředky, jiné pracují s těmi, které jim určíte nebo připravíte, aby byly v souladu s vašimi zvyklostmi a případnými alergiemi. Tyto věci se vždy definují na počátku, kdy se domlouvají veškeré podmínky.
Krátkodobé spolupráce jsou samozřejmě možné. Jedná se nejčastěji o případy zdravotní rekonvalescence, těhotenství nebo před stěhováním apod. Ve většině takovýchto situací vám naše hospodyně rády pomohou.
Ano, i víkendové termíny lze domluvit, zvlášť pokud jde o mimořádný úklid nebo přípravu domácnosti na návštěvu, nebo úklid po oslavě. Je třeba si ale tento termín u naší hospodyně předem zamluvit.
V rámci služeb lze domluvit záskok, aby domácnost zůstala v běžném režimu a úklid nebyl vynechán. Máme více hospodyní, které jsou schopné se vzájemně zastoupit a řešit dočasně absenci stálé pracovnice. Vzájemně si předají potřebné informace a vše proběhne zcela dle plánu.
Pravidelný servis stálé hospodyně, která zná vaše zvyklosti, ví, kde co máte, a udržuje domácnost dlouhodobě v dobré kondici, je tím nejlepším způsobem, jak efektivně pečovat o vaši domácnost. Vše je vždy na svém místě, upraveno tak, jak jste zvyklí a hlavně úklid díky znalosti domácnosti je proveden rychleji, než při jednorázovém úklidu, kdy je uklízečka v daném prostoru poprvé.
S pomocí hospodyně více, než jen úsporu času. Samozřejmě, že hospodyně v domácnosti vám umožní věnovat se důležitějším věcem, jako je rodina, práce nebo koníčky. Ale pro využití služby „hospodyně do domácnosti“ existuje více důvodů. Tím prvním je profesionalita a efektivita úklidu domácnosti plynoucí ze zkušeností. Druhým pak flexibilita, tedy odpovídající přizpůsobení na rozsah úklidu a času. Stejně tak např. individuální požadavek na specifičtější úkony a používání speciálních čisticích prostředků. Třetím je pak spolehlivost a pravidelnost, se kterou hospodyně do domácnosti dochází a smluvené úkony realizuje v požadovaném standardu.
Pokud chcete využít služeb našich hospodyň v domácnosti (Brno a okolí), kontaktujte nás.
LadyHelp Brno - vaše hospodyně pro každou příležitost.
Využijte naše úklidové služby, zajistíme pro vás pravidelný úklid domácnosti v Brně a okolí, a to včetně mytí oken, čištění koberců nebo sedacích souprav a čalounění. Poskytujeme nejen pravidelný úklidový servis pro zákazníky z Brna a blízkých oblastí, ale také jednorázový generální úklid domácností. Zpravidla je využíván také jako úklid po rekonstrukci nebo úklid po malování. Jestliže budete mít zájem, můžete u nás objednat i úklid kanceláří nebo dokonce také služby stěhování a vyklízení v Brně. Jsme vám k dispozici s celým spektrem úklidových služeb.
Prohlédněte si ceník úklidového servisu, pokud budete mít k cenám dotaz, zavolejte nám.
Kontaktujte nás, rádi výše uvedené otázky zodpovíme, nebo se nás zeptejte na jiné věci, které vás zajímají ve spojitosti s prací našich hodpodyň.