Vytvoření systému v domácnosti

LadyHelp s.r.o. / Úklidové služby / Vytvoření systému v domácnosti
Vytvoření systému v domácnosti

Řešíte otázku "Jak si zorganizovat domácnost"? Hledáte profesionálního organizátora domácnosti, který vám pomůže nastavit ideální systém úklidu a péče o domácnost tak, aby skutečně fungoval?

Hospodyně LadyHelp pro vás na míru vytvoří systém uspořádání předmětů (tzv. organizace domácnosti), oblečení či hraček ve vaší domácnosti. Cílem je vybudovat přehledný životní, rodinný i pracovní prostor bez zbytečností a se snadnou orientací pro vás a vaši rodinu. Organizace domácnosti váš interiér zútulní a zpřehlední.

Organizace domácnosti probíhá v několika krocích:

1. Setkání a plán organizace domácnosti na míru

Téměř nejdůležitější fází na cestě k organizované domácnosti je osobní schůzka. Na té se seznámíme s vaší domácností a s fungováním celé vaší rodiny a bytu či domu. Na základě daných informací poté navrhneme vhodnou kategorizaci a umístění všech předmětů. Vy návrh odsouhlasíte, popř. jej v součinnosti upravíme dle vašich představ. V den provádění organizace budeme s týmem proškolených hospodyní připraveni na práci tak, aby byla co nejrychleji hotova a zároveň na sebe jednotlivé úkony plynule navazovaly.

2. Třídění a generální úklid

Pomůžeme vám s roztříděním nakupeného nepořádku a vytvoříme nový systém řazení všech věcí. Ohled bereme na dostupné úložné prostory, nevyužité skříně, boxy, množství jednotlivých druhů předmětů, četnost jejich užívání apod. Nakonec úložné prostory můžeme označit štítky, aby se vám nový systém co nejjednodušeji udržoval. Při organizaci a kategorizaci předmětů samozřejmě provádíme i generální úklid, abychom věci umisťovali do čistých poliček a skříní.

Přítomnost klienta je v případě organizace domu či bytu zcela nezbytná, a to zejména ve fázi třídění. Sami nejlépe zhodnotíte, které věci používáte a co již nebudete potřebovat vůbec.

3. Odvoz nepotřebných věcí a likvidace vzniklého odpadu

Jsme schopni vám zajistit odvoz odpadu a vytříděných předmětů (do eko-dvora, na skládku, na charitu atp.). V případě potřeby můžeme zajistit i stěhování nábytku.

Organizovaná domácnost neznamená pouze čistou a přehlednou domácnost, ovšem i úsporu vašeho času, který můžete věnovat rodině, či sami sobě. Organizovaná domácnost se totiž lépe a rychleji uklízí a zároveň se pak lehce udržuje. A naše společnost vám ráda ulehčí práci i ušetří čas! Kontaktujte nás ještě dnes, objednejte si službu "organizace domácnosti Brno"!

 

Ceník vytvoření systému v domácnosti v Brně a okolí

Práce za hodinu 550 Kč*
Doprava mimo Brno-město 15 Kč / km*

*K ceně bude připočteno platné DPH.

 

Výhody organizace domácnosti

Organizovaná domácnost vám umožní efektivnější a pohodlnější zvládání každodenních úkolů. S věcmi na svém místě ušetříte čas hledáním. Běžné věci budou jednodušší. Díky organizaci domácnosti přichází konec neustálého shánění věcí a zbytečného stresu. Každá věc bude mít své místo, a vy si budete jistí, že vše najdete okamžitě. Mimo to organizace domácnosti přináší vizuální radost. Uvolněné regály, nepřeplněné skříně, věci tam, kde mají své místo. Prostě potěcha pro oko a klid v duši, že se nikde nic nepovaluje a neztratí.

S přehledným uspořádáním je úklid snadnější a rychlejší. Vše má své místo, což úklid dělá jednoznačným (návodovým). Organizovaná domácnost vytváří svá pravidla, která se zažijí a jsou dodržována. To je velká výhoda pro budoucí fungování domácnosti. Naučíte se soustředit na to, co je skutečně důležité.

Profesionální organizátor domácnosti z týmu LadyHelp vám nabízí nejen nastolení systému v organizaci domácnosti, ale hlavně cestu ke zlepšení kvality života a získání většího komfortu ve vašem domově. Kontaktujte nás ještě dnes a objednejte si naši službu. Jsme váš profesionální organizátor domácnosti, s jehož pomocí si usnadníte svůj život.

 

-------

Tematická specifikace obsahu článku: profesionální organizátor domácnosti, systém organizace domácnosti, úklid domácnosti, systém v domácnosti.

Reference zákazníků

Ráda bych Vám touto cestou ještě jednou opravdu moc poděkovala za úžasnou práci,
Paní hospodyně, která k nám dochází na úklid je velmi precizní.
Ráda bych touto cestou vyjádřila naprostou spokojenost s dnešním výkonem dvou hospodyň, které u mě dnes prováděly mytí oken. Byly perfektní a naprosto profesionální.
Po objednání a vyzkoušení úklidových služeb firmy LadyHelp mě naprosto opustila zdrženlivost "mít doma paní na úklid". Profesionální jednání počínaje objednávkou, prohlídkou, až po samotnou práci hospodyň, mi doslova vyrazilo dech. Vracet se do čisté, voňavé domácnosti, zatímco se věnujete zábavnějším či smysluplnějším činnostem, je přinejmenším velmi příjemné.
Již více než rok k nám dochází profesionální hospodyně. Tuto službu by si zasloužila každá žena, ať již zaměstnaná nebo na mateřské dovolené jako já. Čas strávený se synem místo úklidu rodinného domu je mnohem lépe využitý. Již při první návštěvě paní majitelky jsme mluvily o ekologické variantě čisticích prostředků, které jsem přivítala kvůli alergii syna.
Již 10 let bydlíme v rodinné vilce na okraji Brna, a protože jsme s manželkou oba pracovně velmi vytížení, nemáme čas na jakékoliv uklízení, záhy po nastěhování jsme se rozhodli najmout paní na úklid. Zdálo se to být tím nejsnazším řešením: podat si inzerát a vybrat tu správnou paní – vždyť uklízet umí každý, uklízení není žádná věda, říkali jsme si. Nemohli jsme se mýlit více. Od onoho rozhodnutí se u nás vystřídalo 6 hospodyní a kdybychom neoslovili agenturu LadyHelp, nejspíš bychom hledali paní na uklízení dosud.
Hi, I wanted to provide you some feedback - it was a pure pleasure to have your team in the house today, and the work they have done is without doubt top quality.
Jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem v roce 2007 učinila, bylo svěřit péči o mou domácnost společnosti LadyHelp. Moje zaměstnání vyžaduje velkou časovou flexibilitu. Náš dům obýváme sice ve dvou oddělených bytech se staršími rodiči, ale starost o úklid celého domu spočívala převážně na mých bedrech a jelikož jsem na pořádek jak se říká „choulostivá,“ pravidelně to dopadalo tak, že úklidu, praní a žehlení padla za oběť sobota a neděle.
S firmou LadyHelp spolupracuji téměř 1 rok. Má propracovaný systém, jak správně spolupracovat s klienty. Při první návštěvě jsou sepsány všechny požadavky a klient je seznámen s prováděním jednotlivých prací.
Služeb agentury LadyHelp využívá naše rodina pravidelně 2x týdně a jsme velmi spokojeni. Naše hospodyně je pečlivá a rychlá, máme výborný osobní vztah.

4 důvody pro úklid od LadyHelp

Odbornost - LadyHelp úklidové služby Brno
Osobní přístup - LadyHelp úklidové služby Brno
Respektování soukromí - LadyHelp úklidové služby Brno
Kontrola kvality - LadyHelp úklidové služby Brno

FAQ

Jaké přístroje používáme na čištění čalounění?

Pro čištění čalounění používáme profesionální stroje značky Kärcher.

Jaké přístroje používáme na mokré čištění sedaček?

Mokré čištění sedaček je zajištěno vysoce kvalitními a profesionálními přístroji značky Kärcher.

Jak dlouho trvá čištění sedaček?

Doba čištění záleží na velikosti a míře znečištění sedačky. Například trojmístná sedačka trvá cca 1 hodinu.

Za jak dlouho po vyčištění lze znovu používat sedačku?

Dle míry znečištění a materiálu sedačky nebo koberce se pokusíme odhadnout dobu nejlépe až na místě. Obecně je ale ideální nechat schnout ještě dalších 4 - 8 hod. 

Jaké přístroje používáme na čištění koberce?

Vyčištění koberců je prováděno vysoce kvalitními a profesionálními přístroji značky Kärcher.

Jak dlouho trvá čištění koberce?

Doba čištění záleží na velikosti a míře znečištění koberce.

Za jak dlouho po vyčištění lze znovu používat koberec?

Dle míry znečištění a materiálu sedačky nebo koberce se pokusíme odhadnout dobu nejlépe až na místě. Obecně je ale ideální nechat schnout ještě dalších 4 - 8 hod. 

Co obsahuje jednorázový (generální) úklid?

V rámci jednorázového úklidu provedeme tyto služby: utřený prach, ošetření povrchů, vyleštění zrcadel a mytí oken i žaluzií, vysátí a vytření podlah. V koupelně a na WC se kromě klasického úklidu zaměřujeme na plísně, vodní kámen a obklady. V kuchyni provádíme hloubkové čištění trouby, lednice apod. Na přání zákazníka umyjeme i vnitřek lednice a kuchyňské linky. Je možné zajistit vyčištění koberce a sedaček. Seznam prací si vždy sjednotíme s přáními a potřebami na sjednané schůzce, kde prostory prohlédneme, abychom měli představu o délce a rozsahu jednotlivé zakázky. 

Jsou v ceně úklidu zahrnuty i čistící prostředky?

Vše je vždy na domluvě. Při jednorázovém úklidu záleží na míře znečištění a použití. Proto je vždy s cenovou kalkulací zaslána i cena úklidových prostředků.

Co obsahuje pravidelný úklid?

Na činnostech při pravidelném úklidu se vždy s klientem předem domluvíme a zařídíme se dle jeho přání. Zpravidla jsou tyto úkony: utřený prach, vyleštěná zrcadla, ochmatánky na dveřích a oknech, vysáté a vytřené podlahy, umytá koupelna a WC, úklid kuchyně, vynesený odpad včetně třídění. V rámci úklidu také rádi vyžehlíme, vypereme, zalijeme květiny a převlečeme postele.

Jsou v ceně úklidu zahrnuty i čistící prostředky?

Vše je vždy na domluvě. V případě pravidelného úklidu respektujeme požadavky na čistící prostředky dané domácnosti (eko, oblíbená značka atd.). Nákup prostředků můžeme zajistit my. V tom případě se i jejich cena promítne v měsíční faktuře. Někteří klienti si zařizují nákup sami. Na chybějící prostředky je hospodyně upozorní tak, aby bylo do příštího úklidu zajištěno doplnění.

Jakou formou probíhá platba za provedený úklid?

Umožňujeme různé platební metody, které jsou co nejvíce přizpůsobeny potřebám našich zákazníků. Pokud využíváte naše úklidové služby pravidelně, je možné platit fakturu jednou měsíčně převodem na náš bankovní účet. Tento způsob platby je pohodlný a umožňuje klientovi mít sumární přehled o výdajích spojených s úklidovými službami.

V případě jednorázového úklidu je platba možná po dokončení zakázky. Po obdržení faktury můžete provést platbu převodem na náš bankovní účet. Alternativně je také možné provést platbu hotově předáním hotovosti na místě realizace úklidu.

Mimo to jsme připraveni přijmout platby pomocí QR kódu. Tato moderní a pohodlná forma platby umožňuje jednoduché a rychlé uskutečnění platby úklidových služeb přes mobilní aplikaci.

Jak se řeší případné reklamace úklidu?

Na kvalitu úklidu dohlíží manažer úklidového provozu, p. Vraspírová. V případně nedokonalostí s vámi vyjedná nápravu k vaší maximální spokojenosti. Proti případným škodám, kterým se při úklidech snažíme zdárně vyhýbat, jsme samozřejmě pojištěni.

Jak probíhá stálý/pravidelný úklid?

Pravidelný úklid probíhá standardně dle domluvy, a to nejčastěji v intervalech: 1x týdně, 2x týdně, 1x za 2 týdny. Jiné četnosti úklidu jsou možné po domluvě. Pravidelný úklid provádí zpravidla jedna stálá hospodyně. Vaše účast na úklidu není nutná. Úklid provádíme od pondělí do neděle v denních časech, případně v časech dle domluvy.

Jak probíhá úvodní schůzka/domluva úklidu?

Každou realizovanou zakázku, ať už generální či pravidelný úklid, domlouváme osobně. Je nutné řešení prostor vidět, zjistit vaše požadavky na úklidovou službu, míru znečistění a zkonzultovat jaké prostředky a pomůcky na úklid použijeme. Výstupem schůzky je přesná specifikace úklidu, cenová nabídka a rezervace termínu úklidu.

Jaké jsou zkušenosti úklidové firmy?

Naše hlavní zaměření je již od roku 2007 na úklidové služby. Poskytujeme jednorázové i pravidelné úklidy domácností, kanceláří i komerčních prostor. V domácnostech splníme veškerá individuální přání a uklidíme mimo jiné i terasu, sklep, garáž. Jsme schopni vyklidit, zorganizovat, vyčistit váš byt či dům a dosáhnout toho, aby se příjemně a čistě bydlelo. Zkušenosti máme i s nejmodernějšími povrchy nábytku, kuchyňských linek, obkladů koupelen apod. Rádi vyčistíme i veškeré čalouněné povrchy, jako jsou koberce, sedačky, křesla, matrace a jiné. Tyto zkušenosti nám dovolují zajišťovat úklidy i v kancelářích a firemních prostorech.

V jakých lokalitách LadyHelp působí?

Naše primární působnost je odvislá od sídla naší úklidové firmy, kterou najdete na adrese Krkoškova 41, Brno - 613 00. Proto úklidové služby poskytujeme primárně pro zákazníky z lokality Brno a jeho blízkého okolí (Brno-venkov). Neznamená to však, že pokud by jakýkoliv zákazník chtěl naše úklidové služby využít, že mu nevyhovíme. Vše je o domluvě. Běžně zajišťujeme služby úklidu také v Blansku, Kuřimi, Slavkově u Brna, Rousínově, Rosicích, Adamově, Rajhradě.

Nejnovější zprávy z blogu

Jak uklízet kanceláře? Co vše řešit v rámci úklidu kanceláří? Dozvíte se v tomto článku. Čistota kanceláře ovlivňuje pracovní morálku a nasazení každého zaměstnance. Nikdo nechce pracovat ve špinavé místnosti plné prachu a nežádoucího vzduchu. Úklid kanceláře by měl být vždy na prvním místě zaměstnavatele. Někteří zaměstnavatelé řeší úklid svépomoci, ale výsledky nemusí být vždy perfektní. Doporučujeme na úklid kanceláře zavolat profesionální úklidovou firmu, které disponuje kvalitními prostředky a navíc ušetří i váš čas.
Jak na úklid domácnosti? Úklid je pro vás nutné zlo a snažíte se mu vyhýbat? Možná je to způsobeno špatnou organizací úklidu. Existuje několik metod, které lze během úklidu domácnosti použít. Je také potřeba rozlišit generální úklid či pravidelný úklid a tomu přizpůsobit efektivní metody práce. Poradíme vám, jak si zorganizovat úklid.
Jak na úklid kuchyně. A proč hned?
Kuchyň je statisticky nejvíce používanou místností domácnosti. Protože v ní připravujeme (a často i konzumujeme) jídlo, které přímo ovlivňuje naše zdraví, klademe důraz na její čistotu. V kuchyni také trávíme opravdu hodně času, takže si přejeme, aby byla opravdu příjemným místem. Na rozdíl od jiných místností tak vybavení kuchyně a její údržba, volá naléhavě po naší pozornosti. V rámci úklidu domácnosti zkrátka péče o kuchyň hraje první housle.

Nezávazná Poptávka